zondag 16 oktober 2011

Werk woede

Afgelopen week leek het wel of ik door een werkbij  gestoken was daarom deze week geen  geknutsel.
Maandag morgen bedacht ik me dat het wel slim was op het Serre dak aan de binnenzijde te zemen. Want dat doen we eens per jaar  en het leek me een prima dag er voor niet zonnig  eigenlijk een beetje druilerig.
Dat zemen schoot lekker op toen ook gelijk maar even de gordijnen gewassen  en er stond nog een rest latex van de kamer van vorig jaar  en dat was genoeg voor de serre .
Het was 11 jaar geleden dat de muren  een roller gezien hadden

dus het was eigenlijk een metamorfose

Toen Ad om 10 over 5 weer thuis kwam was het klaar op de gordijnen na die moesten toen nog gestreken  en op gehangen. dat was `s avonds om kwart voor 8 ook voor elkaar.

Ook het plein  achter is weer klaar en we hebben een mooie parkeerplaats gekregen
Omdat ze nu achter klaar zijn ook met de straat ,ben ik donderdag maar op het serre dak geklomen en heb daar de zandverstuiving afgespoten. Als we nu in de serre zitten kijk je weer tegen een mooie blauwe hemel.
Die blauwe lucht hebben we wel gezien deze week het was schitterend weer.

Mijn werkwoede heeft ook nog geresulteerd in het opruimen van de schuur en het opruimen van de tuinstoelen. Want ondanks het mooie weer is er achter geen zon meer dus buiten zitten daar zit er niet meer in. Ik moet nog wel de peren plukken er staan er zo veel aan en dat moet wel gebeuren voor de vogels ze in de gaten krijgen.
Gistermorgen toen ik aan de wandel ging had ik mijn foto toestel weer eens mee genomen
Het was  zo rond  8.00 uur. De zon kwam net op en het was ook wel koud maar heel erg mooi. Hier onder een dia voorstelling


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie fotos heb je gemaakt

gr. Co

Dwaallicht zei

Leuk je plaatjes

Marian zei

Mooi geworden Joke, prachtige foto's

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein