zondag 12 augustus 2007

Acker en Biesland route



Vanmorgen hebben we ons eigen gemeente rond gefietst. Er is een nieuwe bewijzende fietsroute uitgezet van ongeveer 35 km. De beschrijving is er nog niet want hij wordt pas officieel geopend begin september. Het is een hele mooie route die door het Delfse hout langs de Ackersdijkse plassen ,Oude Leede en Balij bos gaat .Omdat er nog geen beschrijving is zijn we maar een keer echt verkeerd gereden en twee maal bijna. Dit heb ik net gemailt aan de gemeente want die vroegen aan iedereen, die hem nu al fietste of je de onduidelijkheden wilde melde.
Ad vond het eigenlijk wel een beetje te lang maar vanmiddag was hij dat al weer snel vergeten.
We waren om kwart over 10 weg gegaan en om even voor twee weer thuis en dat was precies op tijd want toen begon het eerst een beetje en daar na heel hard te regenen.
Maar toen zaten we lekker in de Serre wel met de deuren open want het was verder heerlijk weer.
Ik heb vanmiddag lekker zitten borduren aan aan mijn slaapkamerkleedje ben nu aan de rand bezig. Afgelopen week had ik niks mini gedaan omdat ik mini te logeren had.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Joke,

Ik heb die route even bekeken en lijkt me echt mooi.Wij fietsen regelmatig rond de Ackerdijkse plassen.
Weet jij waar je het beste kan starten?We komen met de auto van Rotterdam.
Je weblog ziet er fantastisch uit.Het verhaal is zo leuk.Petje af hoor.

groetjes To

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein