zaterdag 23 februari 2008

Deze week

Die foto hier naast heb ik maandag avond gemaakt het was zo'n schitterende lucht na een mooie dag weer

Afgelopen week was een beetje vreemde week Maandag morgen moest ik vroeg naar het ziekenhuis omdat ik een allergietest zou krijgen, Dit om dat ik vooral in de wintermaanden een beetje veel last ven eczeem heb en dat eigenlijk alleen maar erger wordt, en dat is niet prettig altijd maar jeuk te hebben op je armen rug enz. Dus die allergie test. Ik werd vol geplakt met 3 grote pleisters met daar op 62 vakjes met verschillende stoffen. dit moest blijven zitten tot woensdag morgen. Ik mocht niet onder de douche en niet te veel inspanningen. Het is een vreemd gevoel en het leek met of je een gewicht van 20 kg op je rug had, dat kwam denk ik door dat je huid strak zit van wegge die pleisters. verder ging dat heel erg jeuken.

Ook heb ik mij maandag opgegeven om naar kantklosles te gaan. Een kennisje van mij ging ook en er was nog plaats, dat betekende dat ik Dinsdag voor het eerst naar de kantklos les ging
Ik heb 1 1/2 jaar geleden ook wel eens een poging gedaan het te leren maar daar was toen eigenlijk niks meer van gekomen. Kortom de eerst les was heel erg leuk het bleek dat ik nog wel het een en ander onthouden had van toen maar verder moet ik echt van voor af aan beginnen. Nu lekker veel oefenen en a.s dinsdag is het weer en dan elke 14 dagen.

Woensdag mochten de pleisters er af en zijn we daar na naar ikea geweest. het servies wat we dagelijks gebruiken was aan vervanging toe dus nieuwe borden enz. gekocht.

s middags kwamen er vrienden op bezoek, die kwamen eten, ik had een zuurkoolschotel gemaakt en na dat we lekker gegeten hadden hebben we aan het klaverjassen geweest, dat was echt wel weer een keertje heel erg leuk. Donderdag kreeg ik uitslag van de uitslag want die was er wel het blijkt dat ik allergisch ben voor Nikkel, Parfummix en Colofonium. Dat eerst is niet zo erg maar die andere twee geeft iets meer problemen zo moet ik mijn waspoeder en cosmetica voor een groot gedeelte vervangen en er zijn nog meer dingen waar ik mee moet uitkijken dus dat wordt druk etiketten lezen. Dat ik gevoelig was voor cosmetica wist ik ook wel want ik kan de laatste tijd nooit geen Make up meer gebruiken want dat ging dan kriebelen . Gisteren was een gewone dag met boodschappen doen , huispoetsen en gisteravond even met Met Ingrid mee naar Rotterdam een poppenhuis op halen.Vanmorgen samen met Ingrid naar Rijswijk ze moest nog wat spulletjes hebben voor dat huis want dat is voor een nichtje dus even naar de Kleine Poppenkast geweest. tussen al die bedrijven door mijn Quiltje nog af gemaakt, geoefend in het kantklossen en net "mijn verhaal" geschreven zo dat ik dat morgen kan plaatsen.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein