dinsdag 25 maart 2008

derde paasdag



Zo de Pasen zijn weer achter de rug. Het was niet zo`n drukke Pasen met heel koud weer.

We hebben de eerste paasdag thuis geweest en een beetje gelezen en een filmpje gekeken en heel lekker gegeten.
Gisteren zijn we bij Corrie en Jacques in Woudenberg geweest even koffie drinken. dat ging precies tussen de sneeuwbuien door. En het was even een onverwacht bezoekje en die zijn meest het gezelligst. Ook heb ik mijn voetenbankje afgemaakt en nog wat gekantklost. Zo hebben we ons met de Pasen niet verveeld.
Vandaag heb ik lekker zitten knutselen ik heb een kruiwagentje gemaakt. Het ia altijd jammer als de beschrijving niet klopt dat was ook nu weer het geval. Maar het is eigenlijk al iets waar ik al op reken.verder was het wel een gepruts om de schuine kanten netjes te krijgen en het wiel heb ik opnieuw uitgevonden.
Nou klinkt dat wel heftig maar ik heb geprobeerd een wiel met spaken te maken door een plakje van een bezemsteel te zagen en daarna partjes met de figuurzaag er uit te zagen is het redelijk gelukt. Ik vond dat wel leuk voor zo`n kruiwagen . De foto is niet echt duidelijk maar dat om dat de Zon zo laag stond .


Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein