maandag 3 maart 2008

Klosjes opwinder




Het kantklossen is ook echt een verslaving vooral nu het een beetje begint te gaan.
Hoewel ik met het draaien nog af en toe een beetje zit te stuntelen gaat het echt wel leuk.


Het klosjes op winnen is een minder leuk iets daar is een trucje voor maar dat lukt me niet
Een molentje kopen is een andere dure optie of er zelf een maken.


Zaterdag kreeg ik toen ik bij Lenie was een tip van haar man. Met een boor machientje.
Zo`n ding lag nog in mijn gereedschapskist en werd toch niet meer gebruikt.
Ik heb van middag een standaardje gemaakt en hem daar op vast gemaakt.
Uit een stuk gordijn roede een houder voor de klosjes. Maar de eerst was iets te wijt uit gevallen(Maar de grotere klosjes passen er prima in)dus toen nog maar een uit een bezemsteel. het valt niet mee daar in een gat te boren van boven naar beneden, toen nog gleuven gezaagd en met de schuurmachine de ander kant zo dun gemaakt dat hij in de boorkop past en daar is mijn klossen op winder. en hij werkt perfect.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein