dinsdag 15 september 2009

Beurzen en kistjes.



Het was een druk weekend en dat begon al vrijdag middag.
In Rijswijk was de Wol-Handwerk en Crea beurs en om dat ik wat voor het kantklossen nodig had, ben ik met Ingrid er even naar toe geweest wat ik zocht was er niet maar wel een minikantklosboek dat ie al even wilde bestellen. dus de missie was niet geheel tevergeefs en het is ook leuk er even te snuffelen. Zondag naar Vaassen dat was weer heel erg gezellig . Ik vertok smorgens om half 9 want ik heb Ingrid ,Vicky en Arina op gehaald. Eerst zou Ingrid rijden maar vrijdag heeft ze een ongeluk met de auto gehad die kon niet meer rijden. Gelukkig had ze zelf buiten de schrik niks. Die beurs is zo leuk en alles is daar zo ontspannen je kan tijd alles goed bekijken en ze hebben echt leuke koopjes. En er zijn altijd veel bekenden dat is ook al zo gezellig.



Ik heb ook wel weer wat leuke dingen aan geschaft en je krijgt gelijk weer heel veel zin om te gaan knutselen. Ik heb gisteren gelijk maar een aantal kistjes gemaakt zogenaamde Kiembakken. Vroeger stonden de pootaardappels in deze kisten om te keimen. Ook werden ze gebruikt om in de herfs de appels en peren te bewaren . Ze passen vast erg leuk in mijn schuurtje

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Joke, wauw mooie kistjes hoor en dat blauwe boekje staan hele mooi kantjes in. Succes ermee.

Gr lenie

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein