vrijdag 27 juli 2007

Cadeautjes,The Wiz en bramen






Gisteren kwam een poppenhuis vriendin Sylvia met man en hondje op visite. Het was erg leuk ook voor Rakker want kleine hondjes vind hij altijd wel gezellig, dan hoeft hij zich niet zo te bewijzen dus is hij altijd heel erg lief. Ze hebben ook heerlijk gespeeld alleen heeft zo'n klein jong hondje meer energie dan als je al redelijk op leeftijd ben. Dus toen ze weg waren heeft Rakker de hele middag van pampus gelegen. Ook hoorde ik van Syl dat Laika de hele middag had geslapen die was dus ook erg moe van het op visite zijn.
Ik ben door Sylvia schandelijk verwend ze bracht een heleboel kleine poppenhuis cadeautjes mee. Echt ik voelde me super verwend. Het was ook zo gezellig lekker geklept over onze hobby en natuurlijk ook over andere dingen het was ook zo voor bij maar dat heb je altijd als het gezellig is. Gisteravond ben ik met mijn buurvrouw Thea en haar dochters en nog wat vriendinnen naar "The Wiz"geweest in het Beatrixtheater in Utrecht. Eerst met de trein er naar toe. Het begon om 7 uur dus moesten we al vroeg weg. Het was heel erg leuk en werd erg goed gespeeld en gezongen dat is toch veel mooier als dat het op de buis ziet. Om 1/2 10 was het afgelopen en we hadden gelijk weer een trein terug zodat we om kwart voor 11 weer thuis waren.
Vanmorgen kon ik gaan bramen plukken mijn schoonzus had gisteren gebeld dat er heel veel aan stonden. En om dat Thea ook wel van bramen houd is ze mee gegaan om te helpen plukken dat was veel gezelliger als dat je alleen staat te plukken. Na 2 uur plukken hadden we ongeveer 7 kg die we gedeeld hebben. Daarna is nu verwerkt tot Jam en Sap. Thea heeft 6 potjes en een paar kannen Sap en ik heb alles in de potjes gedaan. Zo hebben we voorlopig weer lekker brammen bij de yoghurt of de vla .

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein