zaterdag 21 juli 2007

Het Kabinet

Vanmorgen zijn Ad en ik naar Het Kabinet geweest.
Ik had een paar kleine (dat heb je met mini's) nodig en we hadden verder niks te doen.
Dat is wel weer even leuk om daar te kijken hoewel Ad het wel snel gezien had heb ik heerlijk lopen te genieten.
Ik moest kleine houten knopjes hebben en een rol behang dat ik te kort had ook had ik nog kleine lampjes nodig, die ik voor schemerlampjes ga gebruiken.
Ook heb ik een heerlijke impuls aan koop gedaan .
Een gebloemde Po voor onderhet bed en gebloemde toilet spulletjes voor op de waskast.
Ook de nieuwe DHN heb ik gekocht dus had ik vanmiddag heerlijk lees voer. Zo is de dag eigenlijk om gevlogen zonder dat ik echt veel gedaan heb maar dat is ook niet echt erg om eens lekker heel weinig te doen
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein