maandag 30 juli 2007

Wasmand

Gisteren heb ik tijdens de laatste etappe van de Tour de France een wasmandje gemaakt ik heb er een workshop-je van gemaakt dat te vinden is op mijn foto site .

Verder heb ik de laatst dagen niet echt veel aan het poppenhuis gedaan maar dit was wel erg leuk om te maken en ja kan dan ook nog met een oog naar de TV kijken.
en daar was het gisteren goed weer voor om binnen te zijn want het was alles behalve mooi weer. Verder ben ik ook nog aan het borduren aan een vloerkleed voor de slaapkamer op deze foto ben ik nog maar net op de helft maar ik heb de binnenkant nu bijna klaar en dan moet ik de rand nog .
Ik zal ook de komende dagen niet echt veel mini werk gaan doen omdat we woensdag voor een paar dagen naar mijn zus gaan en volgende week komen er drie kleinkinderen tegelijk logeren.
Dat is natuurlijk ook heel erg leuk

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein