zondag 21 oktober 2007

Mini Masters 1 jaar





Vandaag hebdden we weer een knutseldag van de Mini masters.



We zijn vandaag bij Arina geweest, die had heel leuk een taartje met een kaarsje er op om dat we 1 jaar bestonden. We waren met 7 personen door de vakantie niet echt druk 3 dames waren er niet. Het was wel heel erg gezellig we hebben een kapstokje , schoolbordje en een papierrol houder gemaakt . Allemaal dingen voor de winkeltjes die we gaan maken.



In de stok van de kapstok moesten gaatjes geboord worden en daar hadden ze mij voor uitgekozen om te doen. je ziet het mijn tong komt nog net niet uit mijn mond. Dit noemen we ingespannen bezig zijn. we hebben ook onwijs veel gepraat hoor dat is juist zo gezellig en als je dan nog ziet wat we gemaakt hebben.

We zijn echt heel productief geweest
ik heb mijn kapstokje en papierrol houder nog niet geverft
om dat ik nog niet weet welke kleur ik het ga maken.
maar de winkel is toch ook niet niet zo ver.
We moeten daar nog aan beginnen.
ook kan je zien wat we doen op onze site
http://minimasters.come2me.nl/

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein