donderdag 14 augustus 2008

Boeken

Vanmiddag heerlijk naar Den Haag geweest daar is elke donderdag in de zomer op het lange voorhout Boeken en Antiek en Curiosa markt.
Vroeger (23 jaar geleden ) toen ik nog in Den Haag werkte ging ik elke donderdag tussen de middag even snuffelen maar de laatste jaren ben ik eigenlijk nooit meer geweest

Maar van middag ik had weer eens zo zin om te gaan dus ben ik in de tram gestapt .

Ik was er kwart over een en wat me op viel dat er veel minder kramen als vroeger waren maar er was genoeg . Ik heb heerlijk aan het snuffelen geweest. en een boek van Wil den Holander-Bronder daar ik al heel lang naar op zoek was vond ik en koste maar 1 euro.

verder heb ik een kwartaal libelle`s uit 1950 ingebonden voor 2 euro gevonden het is schitterend al die oude advertentie`s ,brei en borduurpatronen, recepten, en mode te zien ook de collems en andere stukjes zijn om van te smullen. En een boek over Romantiesche huizen in Nederland met heel veel ouderwetse interieurs in dit boek zit heel veel inspiratie om dingen om te maken voor het poppenhuis. Ook bij de Antiek en Curiosa leuke dingen gezien die ik in mijn winkeltje kan gebruiken . Echt het was een heerlijke middag en het was tegen vieren toen ik voor het eerst op mijn horloge keek dat betekende dat ik snel weer naar de tramhalte moest . anders was ik zo laat thuis. Dit is voor herhaling vatbaar.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein