donderdag 21 augustus 2008

nog een keer boekenmarkt



Vandaag ben ik met Ingrid nog een keer naar de boekenmarkt in Den Haag geweest .

Het Libelle boek van vorige week was zo leuk dus hoopte we dat die boeken die ik vorige week niet had mee genomen er nog waren. Maar mis als we direct na aan komst naar die kraam gegaan waren hadden we ze nog gehad maar nu was er iemand die ze ook vorige week had gezien ons net voor. Maar we hebben wel weer de nodige leuke boeken voor heel weinig geld gevonden. Ik twee boeken over Antiek dat heb je als je een winkeltje moet ingaan richten dan word je nieuwschierig en dan ik het leuk een paar boeken te hebben waar je dingen uit na kan maken en de herkomst er van. een groot verzamelboek die had Ingrid ook met hele leuke oude dingen en ik had nog een sprookjes boek om voor te lezen als de kleinkinderen komen..

Op de antiek en curiosa markt hadden we een aan tal sleutelringen met leuke kannetjes , kraantjes kannen, en flesjes die we in de mini kunnen gebruiken. Ingrid had ook een mooi Antiek boek en een boek met oosterse invloeden voor haar winkeltje en voor Paul een boek over Delft en een schitterend boek met allemaal maakdingen met kantjes ,lintjes en bandjes .

Echt het was weer oer gezellig en weer zo snel laat maar dat heb je altijd als je het naar je zin heb.

Gisteravond heb ik ook mijn uitgangbord nog aan de winkel gehangen het staat echt super goed..De komende dagen zal er wel niet ge miniet worden want morgen komen Sanne en Maikel voor een paar dagen. Dat is ook wel heel gezellig.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein