zaterdag 2 augustus 2008

Inspiratie


Gisteren ben ik met Henriette naar Portugaal geweest naar het poppenhuis winkeltje Creaturen.



Ik mocht mijn verjaars kado nog uit zoeken het zou iets van glas moeten worden want dat is niet zelf te maken. Om half elf hadden we afgesproken voor de winkel.


ik was er even voor half 11 en Henriette even er na. Toen zijn we heerlijk gaan snuffelen . het assortiment glaswerk is niet zo groot maar er waren zo veel ander leuke dingen .


Na twee uur hadden we toch wat gezellige dingen bij elkaar gevonden. toen zijn we nog even het dorpje door gelopen, dat is ook op zich zelf al een plaatje. Smalle straatjes , oude huisjes echt heel erg gezellig. Toen alle twee weer naar ons eigen huis toe.


En omdat je na zo,n uitje toch geen zin heb ik werken ben ik maar lekker gaan knutselen.


Vorige week met ons uitje naar Bellingwolde zoveel inspiratie op gedaan en dat moet er op een of andere manier uit.


Een aantal weken geleden had ik zo veel fimo dingen gemaakt waar onder een theeserviesje


dat moest maar een theeblad hebben . Het voorbeeld mijn 1:1 servies wat van mijn moeder is geweest. Het serviesje is wel heel anders geschilderd maar de opzet moest zo iets worden.


Dan kan het in mijn winkeltje want daar moet ook toch wel wat inventaris in.


Hoewel ik denk als Mientje het ziet dat die het wel wil hebben.


Ik vind het altijd moeilijk om maar een ding te maken dus zijn het nu 3 dienbladen geworden


en een thee licht. Het ging echt fijn het maken en het lukte ook gelijk. Dat was wel een verademing na jurk van Elisabeth.

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein