zondag 3 augustus 2008

Vitrine kasten


Gisteren had ik een bod gedaan op MP voor een paar vitrine kasten het waren kleine kasten die opgehangen konden worden van 70x58x26 cm.

Het waren er 5 die verkocht werden en ze gingen per stuk. Gisteravond om 6 uur kreeg ik een berichtje als ik ze wilde hebben kon ik komen kijken. Het was in Rijswijk dus niet verweg.
Na het eten heb ik bram in gesteld en ben gaan kijken. Zien is kopen en om dat ik ze alle 5 kreeg ik er nog een bij kado.
En de prijs............ was erg voordelig. Toen alle kastjes in de auto met behulp van de verkopers, die woonde in een flat 5 hoog, gelukkig waren ze met een verhuizing bezig en hadden zo`n meubel transporter.
Maar ze moesten wel 2 maal heen en weer. Alles in geladen en toen rustig naar huis gereden want al dat glas was toch wel een beetje eng.
Thuis gekomen alles uit de auto en naar boven gebracht, hier mocht ik dat alleen doen .........want Ad en glas zijn er twee en ook heeft hij niet zo veel fut om te helpen.
Boven gekomen heb ik ze op elkaar gezet en dat paste geweldig


Maar toen alles boven stond was ik toch wel erg blij het water liep over mijn rug en dat kwam niet van de regen.


Vanmorgen heb ik ze helemaal goed schoon gemaakt en al vast wat in gezet, er zijn dingen die niet in mijn huis of winkel passen en toch leuk zijn om te maken die kunnen er dus in.


En hij is voorlopig nog lang niet vol

Geen opmerkingen:

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein